2015. október 24., szombat

1# Díj


Hi directioners! Ezúttal nem résszel jövök. A blog megkapta az első díját! <3

1# Díj


A díjat nagyon szépen köszönöm NiSzi-nek.

Szabályok:

- Írd le, hogy kitől kaptad.
- Írj magadról 10 dolgot

- Válaszolj 10 kérdésre
- Tegyél fel 10 kérdést
- Küld tovább 10 embernek

10 dolog magamról:
1. Tagja vagyok a keceli Jobbik Ifjúsági tagozatnak, ebből következik, hogy Jobbikos is vagyok :D 
2. Már lassan 3 éve vagyok directioner. 
3. Imádom az állatokat, van 3 macskám és 1 kutyám <3
4. Ha erőszakosabb blogot írok, akkor mindig bennem motoszkál egy romantikus gondolat és muszáj egy másik blogot elkezdenem, amiben a gyengédség és a romantika kap szerepet. 
5. A főszereplőket vagy nagyon magamra hasonlítva formázom meg vagy nagyon nem. :D Viszont mindig van bennük, egy erős tulajdonságom. Pl: Makacsság. :D 
6. Szerintem fontos, hogy a szereplőket úgy mond a saját tulajdonságaidra formázd, mert úgy könnyebb beleélni magad a helyzetébe. Ezért kihívásként szoktam fordítva csinálni :D 
7. Szépészet szakra járok Kiskunhalasra és cél az érettségi :D 
8. Kedvenc számom a One Direction Drag me down. <3
9. A tesómmal nagyon szoros kapcsolatom van. 
10. Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon imádom az olvasóimat <3


10 kérdés:
1.Van legjobb barátod/barátnőd?
Igen. Van fiú/lány legjobb barátom is <3 Imádom őket <3 


2. Mit gondolsz azokról, akik esetleg hogy is mondjam önmagukat bántják? /magyarul vagdossák magukat/
Régen én is csináltam, nem volt egyszerű életem és nem tudtam, hogy is kezelhetném. Mindenki azt mondja, hogy ezek az emberek segítségre szorolnak, de legjobban SZERETETRE. Sokan elítélik őket, pedig a társadalom tette ezt velük. Én úgy gondolom, hogy ezeknek az embereknek van a legtisztább szívűk. Miért lenne az gyengeség, ha valaki lelkileg összeroppan abban az utálatban amit a társadalom közöl? Ez nem gyengeség, hanem erősség, mert ő tudna jobb lenni, mint a többi. Ha valakivel törődnek és tudja, hogy van megoldás, ki lehet kerülni abból az irgalmatlan fájdalomból, akkor feláll és onnantól erősebb lesz, mint a többiek, akik "erősek", mert nem bántják magukat. Emlékszik, hogy a kilátástalan helyzetből is volt megoldás, onnantól mindent kibír, mert tudja, hogy elég erős hozzá.    

3. Top 10 kedvenc zene?


4. Top 5 kedvenc filmed?
1. Szürke Ötven Árnyalata
2. One Direction- This Is Us
3. X-men filmek
4. Harry Potter filmek
5. Lopott idő


5. Mesélj el egy pillanatot ami eddig a legboldogabb pillanatod volt az életedbe. 
Húúú ez nehéz. Ömm..Talán, mikor most nyáron voltam Erdélyben Jobbikos táborban. Buszokkal mentünk és a Román-Magyar határnál megálltunk, vártunk vagy fél órát mire feljöttek az ellenőrök elkérni az iratainkat. Furcsa volt, mert senki nem úgy állt hozzá, hogy átmegyünk egy másik országba, hanem gyerekek....Haza jövünk. Mindenki úgy viselkedett egymással, mintha ezer éve országos cimborák lennének, pedig most találkoztak először, csodálatos érzés egy ilyen közösségnek a tagja lenni. Életem legjobb 6 napja volt. 


6. Szerinted milyen ha valakinek fogszabályzója van?
Van akinek kimondottan jól áll, van akinek nem. Szerintem semmi gáz nincs benne. 


7. Tél vagy nyár?
Nyár <3


8. Mi a kedvenc országod, kultúrád?
Magyarország. Egyértelmű :D :D A magyarokat szinte majdnem minden ország szapulja, hogy milyen szar stb. Bármelyik ország, akármelyik mondjon nekem olyan ősöket mint nekünk Árpád vezér, Szent László király, Horty Miklós. Semelyik ország nem büszkélkedhet olyan múlttal, mint mi. Én igenis büszke vagyok, hogy Magyarnak születtem.  


9. Ország ahova szívesen eljutnál?
Anglia-ba szívesen elmennék. Meg Franciaországba. <3 :) 


10. Fiú vagy lány barátság inkább? 
Mind a kettő nagyon jó, de én azt mondom, hogy egy lánynak, lehet, hogy jobb egy lány. Mert azért mégis csak jobban megértik egymást, hasonló gondok stb. :)

10 kérdésem:

1. Szerelem vagy barátság?
2. Mióta blogolsz?
3. Mi a véleményed a bevándorlókról?
4. Kedvenc Magyar előadó?
5. A barátságban a mennyiség vagy a minőség számít? /Meglepő, hogy mennyire megoszlanak a válaszok/
6. Kedvenc sorozat?
7. Szereted a politikát?
8. Karácsony vagy nyáriszünet?
9. Macska vagy kutya?
10. Milyen típusú blogokat olvasol leginkább?


Akinek küldöm:

( Tudom, hogy 10-ről volt szó, de mostanában nem nagyon olvastam blogokat. :/ )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése